Sunday, July 03, 2011

Home

7月です。大阪は暑いです。
プラハで過した6月は、ほとんどワークショップで屋内にいたこともあり、過しやすかったです。
苺やネクターやスイカといった果物をたくさん食べました。
プラハはどこで珈琲を飲んでも美味しかったです。


今回はワークショップが目的だったのと、私のいつもの癖が出て観光らしい観光はしませんでした。会いたかった友人たちと会ったり、4年前に訪れた時に気に行ったお店にもう一度行ってみたり、こちらでできた新しい友人たちとぷらぷら出かけたりしていましたら、1か月なんてもうあっというまでした。


まるで田舎が一つ増えたような、不思議な気持ちです。

 
 




It's July. Osaka is hot.
June I spent in Prague was pleasant although I was at the indoor workshop most of the time.
I used to eat lots of fruits such as strawberries, nectars, and watermelons.
In Prague, coffee was excellent in any place.


I didn't do much sight-seeing as my plan this time was the workshops. I met up with my friends I wanted to see, I revisited the places I liked 4 years ago, and I wondered about in town with my new friends here, so a month has gone just like that.


I have this strange feeling that I have another home now.

No comments:

Post a Comment